The Crystal Singing Bowl Pengalaman

The Crystal Singing Bowl Pengalaman

Mangkuk Crystal diperbuat daripada kristal kuarza yang terdiri daripada silikon dioksida dan ini adalah kuat di dalam struktur kimia manusia. Setiap mangkuk dibentuk dan dibentuk dari kristal tanah dan semasa proses ini ia ditala dengan nota muzik. Nada mangkuk bergema kepada ketujuh nota muzik. Kita semua mempunyai tujuh chakra utama iaitu pusat tenaga dalam badan etheric kita, dan setiap bergema kepada nota muzik juga. Bunyi dan getaran mangkuk kristal membantu untuk menyelaraskan semula pusat tenaga kita kepada getaran penyembuhan semula jadi mereka.

Saya menggunakan mangkuk nyanyian kristal dalam sesi penyembuhan yang baik dan dalam kalangan meditasi berpandu. Semasa meditasi mangkuk kristal getaran tenaga adalah begitu kuat bahawa ia mudah dirasai walaupun orang baru yang tidak pernah mempunyai pengalaman meditasi sebelum ini. Kristal kuarza sebagai template cahaya hologram boleh memegang, menghantar dan menerima bentuk pemikiran, dan adalah asas kepada semua papan ibu dalam komputer. Kristal kuarza juga digunakan dalam peranti telekomunikasi banyak. Melihat banyak kegunaan kristal kuarza ia tidak sukar untuk melihat bagaimana kuat modaliti penyembuhan ini boleh.

Terdapat hubungan langsung antara bahagian-bahagian yang berlainan di badan dan nada getaran mangkuk kristal. Sebagai tenaga getaran bunyi bergerak ke bahagian yang berlainan di badan kita ia hanya pembantu dalam penyembuhan yang kita perlukan paling. Nada mangkuk kristal meningkatkan modaliti ini dan benar-benar mengambil penyembuhan bunyi ke tahap yang baru dan memuncak dengan kuat, intonasi lagi menenangkan mereka yang membolehkan anda untuk dengan mudah jatuh ke dalam keadaan santai menjadi. Apabila anda melonggarkan anda membuka pintu untuk penyembuhan bermula. Nada penyembuhan mangkuk kristal boleh merangsang chakra, kelenjar endokrin, otak dan sistem saraf.

Ini nada penyembuhan boleh membantu untuk mengimbangi dan menyelaraskan sistem metabolisme keseluruhan. Sebagai makhluk fizikal kita terdiri daripada sekurang-kurangnya 80% air dan air bergetar dengan mudah. Jika anda boleh samakan bunyi getaran mangkuk seperti kerikil yang dilemparkan ke dalam kolam air dan kesan riak ia mempunyai di atas air, ini adalah sama dengan apa yang berlaku dalam diri kita di peringkat sel apabila kita mengalami penyembuhan nada getaran. Nada harmonik indah bergema dengan cecair dalam badan kita, darah dan organ-organ dan juga bergerak di luar ke dalam struktur rangka kita sendiri. Apabila kami bermain mangkuk dengan niat fokus, penyembuhan boleh berlaku di pelbagai peringkat, dari segi fizikal, emosi, mental dan rohani. Apabila kuasa bunyi digabungkan dengan kuasa kristal keputusan yang luar biasa pasti berlaku.

Melihat apa Bumi Ibu kami telah menyediakan untuk kita gunakan untuk penyembuhan, pertumbuhan dan perkembangan adalah kagum kepada saya. Seperti yang kita bekerja dengan mangkuk kristal ini membolehkan kita berasa hubungan kita dengan alam semula jadi pada tahap yang baru. Terdapat begitu banyak boleh didapati bagi kita untuk menggunakan di sini di bumi yang boleh membawa kita ke dalam keharmonian dan keseimbangan setiap daripada kita memohon. Kita semua adalah makhluk tenaga getaran dengan keupayaan untuk sembuh dalam diri kita sendiri. Apabila kita boleh menggunakan alat-alat yang telah disediakan untuk kita, ini hanya meningkatkan dan menyokong proses penyembuhan. Getaran penyembuhan sebenarnya boleh membawa kita ke kesedaran tentang kuasa pemulihan dalam setiap daripada kita dan ini adalah di mana penyembuhan benar-benar bermula.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar