Membubarkan batu karang? Biarkan Doktor Bantuan Anda Larutkan Stones buah pinggang!

Membubarkan batu karang? Biarkan Doktor Bantuan Anda Larutkan Stones buah pinggang!

Jika anda telah menyedari ia mungkin untuk menjauhi bidang perubatan dan membubarkan batu karang menggunakan ubat semula jadi, anda mungkin akan terkejut saya akan mencadangkan anda terlibat dengan doktor.

Lagipun, anda mungkin pernah mendengar bahawa pembedahan dan alternatif, yang seperti rawatan Shockwave, boleh menimbulkan risiko kerosakan cagaran untuk organ-organ penting. Dan anda mungkin telah mendengar cerita-cerita seram kesan sampingan yang tidak menyenangkan farmaseutikal, jadi perkara terakhir yang anda mahu lakukan adalah terlibat dengan doktor.

Tetapi doktor saya kepadanya itu ialah Dr Pepper, minuman ringan yang terkenal. Ini kerana - seperti banyak minuman ringan yang sama - ia mengandungi asid fosforik. Itulah ramuan yang memberikan minuman rasa tajam.

Malah ramai daripada makanan yang kita makan - dari jus oren sarapan anda untuk epal anda perlu makan sekali sehari - mendapatkan rasa tajam mereka dari asid.

Dan, apabila anda makan buah asid berasaskan atau minum minuman asid berasaskan, meneka di mana ia pergi ke dipecahkan kepada sisa tidak berbahaya? Anda fikirkan: buah pinggang anda.

Dan tidak ada yang lebih baik, cara yang lebih cepat untuk membubarkan batu karang daripada dengan asid fosforik.

Dan ia menjadi lebih baik, kerana kecuali:

1. Anda mempunyai sejarah keluarga yang jenis yang sangat jarang berlaku batu, dipanggil cystine.
2. Anda seorang wanita yang telah mengalami beberapa insiden jangkitan bakteria dalam saluran kencing.

Maka anda mempunyai peluang yang sangat baik (kira-kira 85%) yang anda boleh bebas daripada kesakitan dalam tempoh 24 jam.

Ini kerana batu karang yang paling biasa, ini, terdiri daripada kalsium dan asid fosforik hanya gobbles sehingga kalsium seolah-olah tidak ada esok.

Berikut adalah bagaimana ia berfungsi. Anda mengalami kesakitan yang menyeksakan kerana batu anda telah berpindah keluar dari buah pinggang anda, di mana ia telah secara senyap-senyap semakin meningkat dalam saiz untuk beberapa bulan - mungkin bertahun-tahun.

Dan ia kini telah berpindah ke bahagian atas saluran Kencing anda, iaitu tiub yang menghubungkan buah pinggang anda dengan pundi kencing anda. Sekarang tiub ini biasanya hanya membawa air kencing. Jadi ini keras, sekaligus bergerigi kalsium akan melakukan kerosakan yang besar kepada tiub halus melainkan jika anda bertindak cepat.

Nasib baik, sebaik sahaja anda mula urutan mudah saya perkara pertama yang akan berlaku ialah permukaan bergerigi batu itu akan mula untuk membubarkan dan menjadi licin. Ini adalah amat penting, kerana jika anda melihat air kencing anda adalah gelap atau mengandungi darah ia adalah satu tanda pasti batu bergerigi telah mengoyakkan lapisan halus di ureter anda.

Kemudian, kerana anda terus dengan prosedur, batu itu akan mula mengecut. Itulah apabila anda memulakan peringkat kedua prosedur saya untuk perlahan-lahan memujuk batu ke bawah ureter dan ke dalam pundi kencing, di mana apa-apa kesakitan masih tinggal akan beransur-ansur hilang.

Tetapi cerita ini tidak berakhir di situ, kerana batu anda akan terus dimandikan di dalam air kencing yang kaya dengan asid fosforik. Oleh itu, ia akan terus larut dan tidak lama lagi, pecah sepenuhnya ke dalam zarah kecil. Maka ia akan secara tidak dan tanpa rasa sakit diusir untuk selama-lamanya di dalam air kencing anda.

Apatah lagi tiga bahan mudah yang perlu untuk membubarkan batu karang (termasuk doktor yang baik, atau minuman ringan yang sama) mungkin sudah di dapur anda atau dengan cepat dan murah boleh didapati dari kedai anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar