Mental Detox emosi Dengan Homeopathy

Mental Detox emosi Dengan Homeopathy

Tidak ada kesihatan tanpa kesihatan emosi mental. Emosi adalah pengalaman yang sangat kompleks dan terkini tiada siapa yang dapat memberi penjelasan yang masuk akal dari apa emosi adalah. Satu soalan yang lebih baik akan di mana mereka berada? Jika anda bertanya kepada doktor anda, naturopath, akupunktur jawapan mereka akan menjadi sangat berbeza: otak, jantung, hati. Jawapan yang betul adalah tiada di atas. Emosi kita berada di dalam badan emosi kita, yang tidak fizikal di alam, tetapi, entiti getaran sangat bertenaga berhubung dengan badan fizikal melalui perut (tempat yang sama di mana kita mengalami rama-rama).

Hari ini adalah pengetahuan umum bahawa hampir punca banyak penyakit berada pada tahap emosi mental. Ketagihan, sebagai contoh, mempunyai akar dalam trauma emosi mental, mereka hanya satu cara untuk mengimbangi tekanan dan rasa tidak selesa yang kita rasa pada tahap itu. Jika badan mental dan emosi adalah entiti yang sangat getaran, bagaimana kita boleh sampai ke sana, untuk merawat mereka? Perubatan konvensional tidak mempunyai banyak untuk ditawarkan selain penindasan dan kebas. Walaupun terapi semula jadi, manakala mereka boleh menawarkan beberapa peningkatan, mereka tidak memberi kesan yang besar apabila ia datang ke dalam, jangka panjang, penyakit emosi mental.

Jawapannya adalah, dengan menggunakan ubat getaran tinggi, yang dikenali sebagai ubat-ubatan homeopati. Ia direka dan dibuat dengan cara yang istimewa dengan mencairkan dan potentizing beratus-ratus atau beribu-ribu kali bahan asal. Hanya remedi getaran boleh memberi kesan yang nyata pada tahap bertenaga / getaran kami.

Emosi Detox
Ia adalah penting untuk memahami bahawa faktor-faktor emosi berbohong pada dua peringkat. Tahap pertama adalah salah satu di mana anda menyedari emosi anda. Anda rasa, pengalaman mereka secara langsung - kemarahan, rasa bersalah, kebencian - dan anda bertindak balas kepada mereka dengan sewajarnya. Tahap kedua adalah satu di mana emosi kita berada pada tahap sub-kesedaran. Kami tidak mengetahui mereka, dan kita pengalaman mereka secara tidak langsung sebagai dorongan dan kecenderungan mereka yang mencipta dalam diri kita. Emosi adalah yang paling sukar untuk dirawat dan sembuh. Proses penyembuhan pada tahap ini dirasai dan diproses melalui mimpi.

Impian adalah maklumat peribadi yang dihantar oleh sub-kesedaran. Ini mengganggu pengalaman yang kadang-kadang terlalu kuat untuk dialami sedar. Sebaik sahaja anda mengambil ubat homeopati anda mula untuk bermimpi lebih kerap, dan impian menjadi lebih terang dan jelas. Subjek impian biasanya dihubungkan dengan trauma masa lalu anda bahawa anda memegang lampiran emosi kepada.

Detox Mental
Kebersihan diri adalah penting kepada fikiran kerana ia adalah untuk tubuh fizikal. Bidang mental boleh Devitalized oleh terlalu banyak pemikiran-bentuk tenaga negatif atau huru-hara. Ramai orang mempunyai kecenderungan untuk tidak sedar menyerap getaran negatif atau fikiran, terutamanya apabila terdapat sebuah persekitaran di sekitar, dan apabila mereka menggunakan alkohol atau dadah. Apabila ini berkumpul, individu itu mungkin tidak lagi dapat berfikir dengan jelas atau membuat keputusan yang rasional.

Rawatan homeopati bekerja sebagai pencahar, ia mempunyai keupayaan untuk membubarkan dan melepaskan fikiran negatif dan getaran - kerana ubat adalah getaran dalam alam semula jadi. Hasilnya adalah daya hidup yang lebih besar di peringkat mental, positif dan pemikiran yang jelas. Rawatan untuk detox emosi mental mempunyai tiga ubat-ubatan homeopati: MED-1, MED-2, MED-3 masing-masing mensasarkan salah satu daripada tiga bidang-bidang tertentu yang dinyatakan di atas. Remedi yang diperbuat daripada sumber semula jadi. Mereka bukan ketagihan, tidak diuji pada haiwan, dan tidak mempunyai sebarang kesan sampingan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar